Juurikkalahden Seutu ry:n toiminta

Juurikkalahden Seutu ry:n tavoitteena on kannustaa kyläläisiä yhteistoimintaan oman kylän hyväksi. Kokoamalla ihmisiä yhteen erilaisiin tapahtumiin tarjoamme kyläläisille mahdollisuuksia hyvinvoinnin lisäämiseksi. Seudun kulttuuriperinteen vaaliminen on yhdistyksellemme tärkeää.

Juurikkalahden Seutu ry:n puheenjohtajana toimii Mika Hiljanen, varapuheenjohtajana Antti Häyrynen ja sihteerinä Piia Määttä.

Yhdistyksen jäsenmaksut ovat seuraavat:
Aikuisjäsen 15€, nuorisojäsen (15-18v.) 5€, kannattajajäsen vapaaehtoinen maksu ja kunniajäsen 0€. Halutessasi liittyä jäseneksi lähetä yhteystietosi juurikkalahti.seutu@gmail.com.

Kyläyhdistys vuokraa Hyyvös-kotaa (os. Nurmestie 104C) erilaisia tilaisuuksia varten. Kodan vuokra on 10€/h, minimi vuokra-aika on 2h. Lisäksi aggregaatin käytöstä veloitamme 5€/h. Kodan voit varata käyttöösi puheenjohtajalta puh. 045 8053 482.

Kyläyhdistys vuokraa Kiantajärven rannalta (Nurmestie 104C) laadukkaita venepaikkoja seuraavilla vuokrahinnoilla:
yli 20hv perämoottorille 40€
alle 20hv tai 20hv perämoottorille 30€
Lisäksi rannan luonnonmukaiselta alueelta löytyy paikkoja hintaan 15€.
Venepaikkoja voit tiedustella puheenjohtajalta puh. 045 8053 482.

Laavu Kiantajärven rannalla